Sjukt dålig uppdatering

Åh jag är så sjukt dålig på att skriva här nu för tiden. Helt galet! Haha. Sist jag skrev va ju första december. Det är ju ett tag sen så att säga.. Och det har ju hänt en del så att säga.

Men igår tog jag och mamsen en tripp till Hudik i vilket fall. Jag köpte mina älskade skor som jag har tänkt jättemycket på sen jag såg dom sist jag var i Hudik och nu var dom nedsatta till halva priset så då var jag ju bara tvungen att slå till. Dom är så himla snygga så ni kan inte förstå. Nästan så snygga att man måste masa sig iväg på krogen. Haha. Det var ju bara i augusti jag va där sist. Hahaha. Snart ett halvår sen. Gaaalet! Så köpte jag ett par leggings, ett par örhängen, två ljuslyktor och en väska också. (Väldigt välbehövligt då min väska håller på att falla sönder och samman..) Sen for vi tillbaka till Ljusdal och där hittade jag ett par kängor. Så nu har jag handlat en massa bra saker. Det är så skönt när man känner sig så himla nöjd med alla inköp.

Och så på kvällen kom Johanna. Treevligt. Och så var det ju måndag vilket betyder tevekväll. Så mycket bra då ju! :) Biggest loser, Saknad och Paradise Hotel. Yeeey. Hehe.

Idag har jag tvättdag. Och så är Kristin här.

Så det var väl en liten kort update om vad som händer just för tillfället. Ska försöka bättra mig i framtiden (FÖRSÖKA) - men det känns som att man inte gör nåt annat än att jobba nu för tiden alltså.. Man hinner ju knappt träffa sina kompisar.. Menmen :b

Keep in touch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0