Måla

I helgen som va hade jag och Lars en fixhelg. Donade med allt som inte är klart i köket och hallen/trappen. Målade det som inte var målat och spikade dit det som inte var ditspikat. Så skönt att ha det undanröjt. Bara lite småsaker kvar nu. Jag håller fortfarande på att måla skåpluckor, dom har ju en torktid på 16 timmar så det tar ju sin lilla tid, har bara ett lager kvar på en skåplucka nu och sen är det klart också och då ska det bara sättas knoppar på alla dörrar som inte har det. Sen är mina sysslor klara. Skönt.

Målade i vilket fall nyss en vända på skåpluckorna, och så grungmålade jag en dörr. Och om 20 minuter ska jag åka på jobbet. Jobbar 12 till stängning idag. Jag gillar onsdagar. Åttatimmars-dagar, egentligen sjutimmars-dagar om man räknar bort lunchen. Och så kommer tobaken också och då får man göra nåt annat en stund också eftersom att det har blivit "mitt område" eftersom Maria som jag jobbar för hade det. Så onsdagar går ganska snabbt och så är dom ganska lättsamma.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: mina teckningar som jag gör säljer jag inte (än haha) men jag ska börja ta emot beställningar :)) brukar ta 400 för ett A4 och 600 för ett A3

2010-01-20 @ 16:10:55
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: julia

hej, hoppas att du haft en bra dag :)

2010-01-20 @ 20:29:29
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0