Jennykväll

Igår hämtade jag Jenny efter skolan. Handlade lite mat, hon handlade mascara och jag handlade en adressgrej till reseryggsäcken. Vi gjorde paj och pratade en massa, som vanligt. Älskade, älskade Jenny. Hon är bäst! Saknar henne redan. Och Erik. Och pappa.

Mamma får jag träffa imorrn, men efter det kommer jag sakna henne också. Fan, fem veckor är lång tid. Men när jag var i Tyskland i fyra veckor så gick ju det bra, så fem veckor går nog bra denhär gången också.

Har ett utlandsnummer. Tar med mig mitt vanliga nummer också, men har skaffat ett Comviq-kort också eftersom det är billigare att både ringa & smsa med det från utlandet. I vilket fall. Mitt nya nummer för fem veckor framöver är: O76-O55 69 39. Lägg det på minnet. Och den 1Oe fyller jag år, så glöm inte att skicka grattis-sms. Jag blir ju faktiskt 2O. Haha.

Idag har jag skjutsat Jenny till skolan. Sen har jag bara hållt på med packningen. Håhåjaja. Måste lägga in ny musik på mp3n också. Bara det är ju ett projekt i sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0