Återkomsten

Idag har Lars varit hemma med mig. Gulligt. Eller hemma och hemma. Vid halvtolv fikade vi med mamma på Finess. Efter det for vi till Färila till Marie. Bytte minneskort i kameran eftersom hennes är större än mitt. Så då har jag 2 gb ist för 1 gb. Det kan vara bra, för mycket kort ska det tas :)

Efter vi hade varit i Färila for vi till faster. Fick en åkaivägpresent som hon så fint kallade det. En Kårböle Återkomsten tisha. SOM JAG HAR ÖNSKAT MEJ SÅ JÄKLA LÄNGE! Så det var en väldigt jättebra present :P Så cyklade jag iväg och hämtade Lovisa på dagis, och så var vi hos faster ett tag och sen for vi hem till Nore, jag och Lars.

Så har vi ätit. Rester. Jag åt paj. Han veggolasagnen som vi käkade igår. Lättsamt och skitbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0