Jobba på riktigt

Idag ska jag jobba min första "riktiga" jobbdag. Känner mig inte alls taggad, men det går väl bra som vanligt.. Man har ju varit med om att åka dit otaggad förr så. Men det är bra att jobba ihop lite pengar :) Blir bara ganska impad på Maria när jag läser schemat. Kan ändå inte förstå hur man orkar med detdär schemat år ut och år in. Man jobbar ju hur mycket som helst och har typ aldrig en hel helg ledig och så är det ju ett par stängningar i veckan också.. Men det går nog bra dedär :)

Igår var jag med Johanna, det var trevligt och fint med lite catch-up, var ju ett tag sen vi sågs. Och Hudik med Ida i förrgår var helt kanon! Skönt att hitta på nåt bara vi :) Lite som förr i tiden :) I like.

Kommentarer
Postat av: hanna

Ja, så jäkla typiskt. Blev ju sjukt sugen på att hämta grejerna och låsa in mig hemma hela helgen :) Men tur att jag inte gjorde det, hade jättekul igår!

2009-10-24 @ 14:41:40
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0