Borås

I förrgår var vi in på Borås en sväng. Hanna bytte ett linne och så småhandlade vi lite. Handlade till och med en mors-dag present till mamsen. Den ni! Vet faktiskt inte om det har hänt förut. Haha. Inte för att det är en speciellt exotisk present, men det är ju tanken som räknas.. :) På kvällen var vi till Ylva, en klasskompis till Hanna som fyllde år. Åt cheescake, snackade skit och såg ESC.

Igår var en hemma-lat dag. Vi tog oss ner på Hemmakväll och lämnade tillbaka en film som Hanna och hennes mamma hade hyrt när hon var här.. Sen gick vi hem, tog ut en filt och gassade lite i solen. Men den gick i moln och då gick vi in. På kvällen tittade vi på film. Fight club. Jäkla bra film! Har ju aldrig sett den jae (vilekn överraskning va?) - men Hanna va inte så mycket bättre hon heller för hon hade sett den för första gången typ nyss. Då behöver jag inte känna mig lika efter. Men ja, himla bra film!

Idag är Hanna på skolan, hon skulle vara där till typ två. Jag ska väl mest vänta på att hon är klar. Ska diska lite, men annars har jag väl inte så mycket mer att göra när jag väntar förutom att gaya dator.. Hm.

Igår tittade jag igenom Hannas bildmapp. Hittade lite snygga bilder från 5/10 -08. Den kvällen då det var invigning av Rock Night på Stadt, då Kristet var där. Jag & Jyothi förfestade hos mig och hos Henke. Sen gick vi till mig innan Stadt och då kom Hanna och hakade på Stadt. Musiken på Stadt var inge vidare så jag & Jyothi drog vidare på Järnvägs. Det var en mycket, mycket bra kväll.



Kommentarer
Postat av: Jyothi

Du och jag <3 du får lägga ut dom pelin på fb så jag också får ta del av dom :D hehe

2009-05-18 @ 22:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0