Super sweet 16

Igår på dagen var jag, mamma och Jenny på Ljusdal. Mamma handlade sommarkläder och sen så var vi på Finess och fikade med faster. Mycket trevligt! Efter allt det så åkte jag & Lars till Hofors. Skulle lämna Felicia. Tog med Mias syster - sexåriga Isabelle - tillbaka. Hon skulle till sin pappa i Boda. Justnu är jag hemma, Lars är hos Erik Wigh och drar nån kabel i bilen..

Såg nyss på My super sweet 16 på MTV. Fy vad det programmet stör mig! Så förbannat oförskämda ungar, dom är 16 år - herregud! Då borde man väl ändå veta lite bättre än att man inte kan få exakt allt i hela världen. Blir så himla matt på föräldrar som skämmer bort sina ungar och tror att dom gör dom en tjänst bara för att dom blir glada när dom får som dom vill.. Inse att ingen kommer orka med dom när dom blir äldre och att dom inte kan vara självständiga i denhär världen när dom tror att allt ska gå deras väg! Dom kommer ju få ett sammanbrott när dom inser hur verkligeheten ser ut. När dom inte har nån förälder som betalar exakt allt och när människor börjar säga ifrån. Åh! Det är ju fan synd om dom..


Kommentarer
Postat av: hannie

jag har till och med plockat en ny :) Lökta gött. Kom på att jag ju har en buske nere vid min cykel. tjyvtjyv :)

2009-05-23 @ 20:42:57
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0