Pangpang

Vi var i Kårböle. Hämtde lite post hos farmor, känner att jag borde åka dit och häla på henne snart. Alldeles för länge sedan nu, tror jag bestämt.. Sen for vi hem till det röda huset p åprärien. Jenny & mamma var hemma. Vi åt och umgicks. Lars och Felicia åkte hem tidigare än mig, jag stannade lite extra för jag skulle ändå ta Forden till Ljusdal.. Mycket trevligt att vara hemma i byn får jag ta o säga. Mycket trevligt!

När jag kom till Ljusdal åkte jag till Kristin en sväng. Inte en så lång sväng, men en trevlig sådan dock. Kent ringde och hörde om jag kunde ha Lovisa på onsdag. Givetvis kunde jag det. Och sen så for jag till Lars. Nyss tittade han på en skitfilm (för ovanligehetens skull? hähä). Så - det va därför jag satte mig här. Vill inte titta på en massa pangpang, är dessutom trött, tror jag går upp o lägger mig snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0