Lars tvätt

Igår barnvaktade jag Lovisa hela dagen, lika mysigt som alltid! Hon blir så stor, går fruktansvärt fort nu alltså.. Kristin kom och hängde hon med, trevligt med sällskap.

Idag vet jag inte vad som händer. Skulle vilja ta med mig all Lars tvätt hem till mig och tvätta i mina maskiner, så det blir riktigt gjort, inte nån halvren tvätt som är dyngsur och inte torkar på hur länge som helst, typ. Nä, hade varit en bra idé att ta med mig det hem och tvätta upp allt så slipper det ligga så förbaskat mycket kläder nere i källaren och samla damm, typ. Håhåjaja. Men jag orkar inte packa in allt i bilen och sen när jag kommer hem så finns det säkert ingen tvättid i vilket fall.. Blir så omständigt.. Lika om jag ska strunta i o ta med mig grejerna, så går jag ner i tvättstugan - så finns det tvättid. Usch, omständigt värre! Orka åka tillbaka igen och hämta tvätten liksom.. Läre i vilket fall som helst hem en sväng idag, får väl titta upp en tvättid till veckan då istället..

Imorrn och på lördag är det jobb i vilket fall, skönt att hoppa in lite extra (dessvärre skulle det vara toppenväder, men det är smällar man får ta, antar jag) - pengar behövs alltid.. Och på söndag blir det troligtvis morsdagsmiddag med familjen & morföräldrana.. Nahaajs.

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr

Postat av: M

Men Lars är väl en stor pojke som kan tvätta sin tvätt själv...?

2009-05-28 @ 17:08:41
Postat av: Elin

haha ja givetvis. men jag gör ju inte ett piss om dagarna i vilket fall så :b trevligare o göra nån nytta än o bara sitta o glo..

2009-05-28 @ 19:21:13
URL: http://elinkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0