Smaklös

Det värsta med denhär sjuk-omgången är nog att jag inte känner varken smaker eller lukter. Det brukar jag alltid göra, och tycka att folk som påstår att dom inte känner någon smak bara överdiver, men nu vet jag hur det är. Det är hemskt. Jag försöker äta saker som ska smaka hur mycket som helst men det känns inte. Så fruktansvärt tråkigt! Ska laga mat idag med, känns lite sådär eftersom det kommer bli typ till idag och iaf två till dagar - så jag kanske kryddar jättemycket idag utan att jag vet om det - och sen ska jag äta det igen om nån dag och så har jag fått tillbaka smaken och så smakar det hur konstigt och starkt som helst, typ.

Kan bli spännande, indeed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0