Pigg

Idag känner jag mig rätt pigg faktiskt. Det blir bättre och bättre, det blir det. Mycket skönt. Slapp mötet som jag hade idag på arbetsförmedlingen iaf, det var också skönt. Hon sa att om jag kände mig nöjd med min jobbsituation så slapp jag komma, och det gör jag ju. Dessutom är det ju sommar snart och då tar jag nästan för givet att jag har sommarjobb på Delins.

Idag vettetusan vad jag ska göra. Skulle ha diskat, städat och lagt upp mina gardiner. Men det orkar jag inte. Men diska måste jag göra, annars har jag inget att äta på och med. Iofs så brukar man alltid kunna lösa det, men jag har verkligen en rejäl diskhög, och det är inte roligt att bevittna hur den växer, och växer, och växer, oxh växer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0