Begär prospekt automatiskt

Phöö, ikväll känner jag att jag har kommit igång på riktigt på Ringbolaget. Nog för att jag inte sålt något, men jag har haft på "begär prospekt automatiskt" - alltså att programmet ringer upp en ny så fort man lagt på med den man pratade med innan. Det kändes väldigt seriöst. Ska man trycka själv på uppringningsknappen så sitter man gärna alldeles för länge.. Så nu hoppas vi bara att det blir nåt sålt till veckan. Vi får se :)

Och så ringde mormor nu, och jag kände verkligen hur jag hade säljarrösten kvar, pratade typ skithögt och engagerat typ. Men det gör väl inget det e :)

Nu vet jag bara inte om jag ska sova hemma eller hos Lars. Svårt. Det kommer en gubbe o ska ha brandskyddsinspektion där imorrn och han kommer vid sju så isf måste jag ju kliva upp tidigt, men det kanske inte gör så mycket eftersom jag ändå ska åka till Ängersjö imorrn, typ vid niosnåret. Mja, det visar sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0