6 dagar

Det var längelängesen jag skrev om vad som händer i mitt liv. (Eller ja, 6 dagar sen). Allt och ingenting har väl hänt. Typ.

Ringbolaget på tisdagkväll, umgicks med Johanna på dagen. Ringde runt som bara den och kände mig allmänt seriös. På onsdag for jag hem till byn. Umgicks med Erik. Ägde han på alla spel man kan tänka sig, typ. På torsdag eftermiddag for jag till Ljusdal. Uträttade lite ärenden, på kvällen gick jag och Jenny på bio. Mammut. Den var sådär. En väldigt bra tanke, med en sämre filmatisering. Fredag for vi till Björnrike, jag, mamma, pappa & Jenny. Trevligt. Bra väder också. Satt och ugglade på kvällen när vi kommit hem, såg Lets Dance. Idag gör jag inte mycket alls. ikväll blir det Melodifestivalen. Annars har jag väl ingen plan. Mamma bakar, så jag ska väl kanske käka upp hennes kaka då, annars - inget. Imorrn blir det jobb på Delins.

Kommentarer
Postat av: camilla

Ja precis. bara killar som inte kan inse det .

Tack så mycket (:

2009-03-07 @ 20:31:03
URL: http://camillagrip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0