Examen

Idag var jag på examen på Färila skola. Gick med Johanna Skog. Kan inte minnas sist vi gjorde nåt tillsammans. Helt ärligt. Va väl kanske i åttan-nian nåt tag, och det är ju ungefär fem-sex år sen det. Haha. I vilket fall så är det alltid lika trivsamt att gå på examen på nåt vis. och nästa år är det Jennys klass som slutar nian, och då ska hon flytta hemifrån.. (Herregud! Lilla, lilla Jenny..)

Nu är jag hemma i Kårböle. Ska ta o sova. Upp o jobba på Delins imorrn. Börjar vid tio. Jobbar till halvtre om jag inte minns helt fel..

På kvällen är det cruising men det skulle tydligen vara en massa regn o skit, så det skönaste kanske vore att bojkotta hela tillställningen o låsa in sig i lägenheten, stänga av mobilen, dra ur telejacket och krypa ner under täcket och titta på film. Låter inte helt fel.

Eller så skulle man slå på stort och festa till då, chansen är väl inte så himla stor kanske.. Jobbar ju på söndag, men jag börjar inte förän halvtolv så tiden är inget problem, men isf måste jag ju hitta nån stackare som får skjutsa mig till jobbet då.. Och det känns kanske inte som det lättaste att hitta nån som kör dagen efter cruisingen.. Hmm.. Men det var ju ett tag sen sist man var ut på galej nu vill jag mena.. (Närmare bestämt - 14 mars, alltså tre månader sen..)

Nähepp, dethär går inte längre.. Sängen kallar.


Kommentarer
Postat av: Camilla .

Klart du ska ut Elin ! :D

2009-06-13 @ 14:12:01
URL: http://camillagrip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0