Parfym

Ja, jag har varit väldigt kass på att skriva. Det har jag. Men det gör väl inte så mycket. Har inte gjort så mycket nämnvärt heller. Jobbat lite och umgåtts med folk. Minns inte riktigt. I förrgår var vi på middag hos Lars mamma iaf med Lars syskon och Helenes familj och vi typ. Gick dit upp, det kändes ordentligt, jag passade på när det var så skönt ute. Det var -0,8 på min termometer. Det gillar jag. Igår var jag iväg och bytte bil med mamma och så for jag till Lillhaga dagis och lämnade mitt utdrag ur belastningsregistret. sen for jag hem till Lars. Där donade vi lite. Jag plockade i ordning på Felicias rum och slipade en kökslucka. Lars snickrade en låda till fläkten. Kändes väldigt seriöst och bra på nåt sätt. Skönt då det är gjort liksom. Sen for vi o handlade lite mat och så lagade vi den och sen låg vi väl framför teven hela kvällen som det kändes. Skönt.

Idag har jag varit till optikern på linskoll och sen gick jag upp på Parfymshopen och köpte en parfym. Min andra är slut väldigt snart så det var lite panik. Det blev lite utav ett impulsköp för jag har aldrig luktat på den förut men jag hoppas att det blir bra.. Det stod mellan två olika och jag vet inte om jag valde rätt men det hoppas jag på. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Vi får se vad det blir. Säkert ingenting förrän Lars kommer hem från Bollnäs där han är idag med sin bror. Yes.

Kommentarer
Postat av: Jennnnyy

blev det den parfymen jag villa att du skulle köpa? ;b

2009-01-08 @ 16:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0