Nyår

I tisdag träffades jag med min Hanna. Mycket trevligt och behövligt och sådär. Satt hemma o pratade och tog en lov på Ljusdal. Hanna köpte försenad julklapp till Sofie o sådär. Hanna åkte 15.20 bussen hem igen, men det var trevligt så länge det varade :) Yes. När hon gick till bussen tog jag bilen till Lillhaga för jag skulle passa Lovisa. Så där var jag i typ tre timmar. Mysigt som vanligt. Lovisa är bäst. När jag for därifrån så ringde jag Jenny som var hos mig så när jag kom på Ljusdal hämtade jag upp henne och sen for vi o handlade lite. När vi kom hem åt vi. Och tittade på en massa massa How I met your mother, sen sov vi. Mycket mycket bra dag.

Sen blev det nyår. Var med Jenny hela dagen. Vi gick på Ljusdal en sväng vi med. Var på Parfymshopen i typ trekvart kanske. Haha. Tittade på allt som fanns att titta på som det kändes. Luktade på parfymer, men jag har inte hittat nån ultimat som jag kan köpa än. Har ju liksom sagt till mig själv att jag ska köpa nån ny nu. För att lukta nåt annat för en gångs skull. Men det är skitsvårt att hitta nån ny bra ersättare. Funderar på att köpa en som jag hade förut, men det känns så jäkla tråkigt. Usch. Är det nån som har nåt tips? Ja, sen tittade vi på lite mer How I met your mother i vilket fall som helst. Och åt lite o sådär.

Sen skjutsade jag Jenny till Ygsbo där hon skulle spendera aftonen. Klockan var kanske sju eller åtta då. När jag lämnat henne så for jag till Näsberg the place to be till Mik. Där var (Mik, givetvis), Marie, Jonas, Jon, Linn & Miks dotter. Dom var väldigt pratiga och glada och lite runda om fötterna som man så fint säger. Åkte därifrån efter en timme kanske. Åkte in på Ljusdal och bytte om och sådär. Lars kom hit och vi gick till Henke. Satt där med diverse folk, det var rätt trevligt. Vid tolvslaget stod vi vid POs och skålade och tittade på fyrverkerierna. När vi kom in igen så gick Lars efter ett tag till bekanta på Åsen. Jag stannade kvar och satt o pratade med Henke i teverummet hur länge som helst som det kändes. Om allt mellan himmel och jord typ, det är alltid trevligt och skönt. Henke är ärlig och det gillar jag, det är sånna man kan fråga riktiga saker - sånna som inte bara sitter och håller med utan säger som dom tycker. På riktigt. Det blev en lugn men sen kväll. Eller ja, jag la mig kanske vid tre och Lars kom inramlande vid fyra typ. Då fick man kramas lite med han. Det var dumt att jag inte tog kort på han, för han var väldigt snygg. Jag var helt enkelt för trött för att ta kort just då.

Igår vaknade vi till liv kring ett kanske. Hämtade Felicia uppe hos Camilla, sen handlade och sen for vi hem till Nore. Lagade mat och åt, typ. Sen la sig Felicia och jag och Lars såg en film o sådär. La oss typ halvtolv kanske.

Idag vaknade vi och åt frukost sen blev jag hemskjutsad för tvättiden kallade, så nu håller jag på o donar med det. Det ska bli skönt med en tom tvättkorg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0