Stadt

I lördags blev det party. Jyothi, Kristin & jag satt hemma hos mig innan. Kristin gick på en annan fest en sväng men hon kom tillbaka och sen gick vi på Stadt. Mycket bra kväll.




         

Alla bilder är från mig, förutom den sista som är från Stadt där jag, Jyothi & Anders lyckades fastna på en vimmelbild.

Igår låg jag hemma hos Lars och dog mest hela dagen, ungefär. Åt och degade. Somnade i soffan på kvällen, då gick vi o la oss och när vi hade kommit till sängen låg jag och tänkte på mat i säkert över en timme innan jag kunde somna. Uscha.

Idag har jag varit till Färila o bytt bil med mamma. Så har Kristin varit här och sen har jag ätit. Pasta & skinksås. Fruktansvärt gott var det, det var säkert tusen år sen jag åt det..

Ikväll händer ingenting. Absolut ingenting.


Kommentarer
Postat av: hannie

snygg frippa duh!

2009-01-26 @ 20:35:20
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag gillar dina små söta stavfel babe. Haha.

2009-01-26 @ 21:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0