Matpunkten

Frida kom hit igår med. Trevligt. Det var väl det sista man såg av henne innan påsk antar jag. Trist. Åkte till Lars på eftermiddagen/kvällen iaf. Vi gjorde sallad och åt den, det var gott. Sen såg vi på teve och sen la vi oss. Typ. Bra dag.

Idag vaknade vi (givetvis) - sen for jag hem och dejtades med Marie. Vi gick på Matpunkten och sen satt vi hos mig och bara tog det lugnt som vanligt. Hon åkte nyss, och jag vet inte riktigt om jag kanske ska fara till Lars nu.. Erik kommer ju sen, men då är nog inte jag hemma. Menmen. Jag får ju träffa han imorrn och på söndag iaf :) Han ska hit och vänta på bussen hem till byn iaf..

Imorrn ska jag också fara hem, och vid två ska vi vara i Hamra för Kent fyller 50, så då blir det nån slags förening av släkter där.. Det blir nog trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0