Kristin

Igår satt jag hemma och bara satt, typ. Marie hälsade på i en kvart och på kvällen kom Kristin & Ante. Kristin sov kvar för hennes lägenhet ska bli omtapetserad. Japp.

Idag har jag bara varit med Kristin. Vi har varit på Ljusdal och sullat, gick på apoteket och Finess o sådär. Hade tvättstugan också.. Vi gick även o mötte upp mamma vid garnaffären där vi kikade på garn. Typ. Sen gick jag & Kristin upp till henne o kikade hur långt dom hade kommit med tapetseringen. Dom hade bara spacklat. Sen gick vi på skoaffärn och sen hem. Åt mat. Göttans. Hon for hem till Kårböle för en halvtimme sen med bussen. Japp. Nu sitter jag och ser Sex and the City i väntan på Top Model, som börjar om fem minuter. Yeeey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0