Kent

For hem till byn i lördags. Hämtade upp Jenny i Färila. Klockan två for vi till Hamra på Kents 50årsbjudning. Skulle väl chansa på att vi kanske va kring 40-50 pers. En vild chansning som troligen inte är så tokig.. Mat och fika och folk, trevligt. Kom hem kanske vid sju eller nåt. Då spelade jag, mamma & Erik lite kort. Jag vann. Givetvis. Höhö. Sen blev det scones, teve och sen sängen.

Igår målade jag färdigt det svarta på mina tavlor, jag kände mig nästan oförskämt duktig. Men väldigt skönt att det är gjort! Sen spelade jag, mamma, Erik & Jenny kort. Då vann jag inte, men jag kom tvåa iaf. Det är inte fy skam. Sen blev det avrättning av Jennyhår, hoppas det blev okej. Haha. Man vet aldrig när jag sätter igång med saxen e.. Får ta o höra med henne om det funkar. Annars får vi fixa och trixa nästa gång jag kommer hem. Sen blev det i vilket fall käk och sen for jag till Ljusdal. Erik åkte med han också och i Färila hämtade vi upp Göransson. Släppte av dom på station och for hem. Malin kom och vi pratade i evigheter. Tills hon skulle hem. Det var trevligt för det var faktiskt ett tag sen vi sågs nu.. Och när hon hade åkt hem så for jag till Lars och sov.

Idag har jag bara vaknat, duschat och varit till frissan och cuttat hår. Skönt att slippa slitet hår om inte annat.. Yes. Nu ska jag snart ner i tvättstugan och byta i tvättmaskinen..

Lisa Miskovsky - Still Alive (Arman Van Helden Remix)

Kommentarer
Postat av: hannie

Har du dejtat anita igen? :) vi har väldigt mycket klipptajming har vi inte? eller minns jag fel. HUR som helst, hur går det med videon??? :D

2009-01-13 @ 00:02:31
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0