Idag

Vad gör jag idag? Kan nån svara på det? Ge nåt bra förslag? Justnu ruttnar jag.

Har varit på POs och köpt mig en sladd, har varit till Olle. Nu sitter jag hemma och är less på det. Kristin är i Kårböle. Johanna är barnvakt. Marie jobbar. Malin jobbar. Faster är i Kårböle. Ja, vad gör man? Skulle ha varit till Optikern och så skulle jag nog ha varit på Fifty en sväng också. Men det hade ju varit fint med sällskap. Hm. Får väl gå själv, antar jag.

Tänkte gå på STARK ikväll och träna lite, men så tänker jag som så - att jag kanske skulle kunna ringa faster och höra om hon blir hemma sen - när hon kommer från Kårböle. Då skulle jag kunna gå till Lillhaga, och tillbaka. Så kan jag göra det istället för att gå på STARK plus att jag får träffa dom lite på köpet. Nog för att jag ska göra det imorrn, men ändå.

Men med min vanliga tur så ska dom väl göra nåt annat eller så.

Kommentarer
Postat av: Your mother

Ja du, det är inte lätt att vara uttråkad! Vad sägs om en rejäl långpromenad - fast det hade du ju redan tänkt på, kanske gå på biblan och låna en bra bok, åka och hälsa på mormor o morfar eller farmor, skriva ett brev eller ett mail till någon du inte haft kontakt med på länge... Typiskt präktiga mamma-förslag.

2009-01-27 @ 15:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0