Barnvakt

I förrgår satt jag, Carro & Kristin på Finess i två timmar. Marie kom en sväng hon å. Det var trevligt. Annars hade vi kanske inte varit där så länge heller.. :P När vi suttit färdigt där så gick jag & Kristin på Albins och sen hem till mig. Satt och såg teve och pratade och sen gick vi på ungdomsmottagningen en sväng. Gick hem igen och så åt vi lite o sådär och sen skjutsade jag hem henne och for till Lillhaga. Sov där eftersom jag skulle passa Lovisa från typ klockan fem nästkommande dag.. Mycket bra dag.

Igår var det heldag i Lillhaga. Vaknade av att Lovisa låg inne i sovrummet och skrek, så jag gick in o la mig där istället, då blev det tyst.. Men somnade gjorde hon inte förrän hon fick ligga på armen. Nio klev vi upp iaf. Lekte och åt frukost och sådär.. Lite efter ett la jag henne i vagnen och gick ut o gick då hon skulle sova middag. Gick till Ljusdal o vände typ. Hade ju inte direkt behövt gå så långt, men det var skönt. Åt lite lunch medans hon sov och sådär. Sen lekte vi mer och åt och såg teve och ja - ni fattar. Strax efter nio kom Kent hem och då for jag till Lars och vi la oss typ på en gång jag kom.

Idag är det kallt ute. -20,4. Den enda planen jag har är att hämta Lovisa på dagis vid fem och ha henne till faster & Kent kommer hem. Kent ska hämta henne i Gävle idag. Sen blir jag säkert där ett tag med. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0