Wunderbar

Åh, det var så skönt att gå. Ångrar verkligen att jag inte hade kamera med mig för det var verkligen hur fint som helst ute. Och när man har kommit in i andra andningen så känner man att man kan gå hur långt som helst, typ.

När jag hade gått färdigt hade dom en tillställning på Ljusdal. Barnen fick åka skidor. Och det var en gubbe som pratade i högtalare, och ja - det låter kanske inte så speciellt men det var faktiskt väldigt stämningsfullt. Lite marknadskänsla, fast på vintern.

Nu sitter jag här och äter äppelklyftor. Tittar lite på teve. Ska duscha snart. Men åå vad jag älskar när det är soligt väder. Hade jag gillat att fiska hade det varit perfekt fiskeväder :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Idag har vi ätit nybakade semlor, sittande i solen på "däcket" på baksidan av huset. Hääärligt! Innan hade även jag sportat lite - skidtur på sjön.

2009-02-28 @ 15:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0