Tappra själar

Nu var det en vecka och två dagar sen jag skrev. Det är ett tag sen, det. Men ändå finns det kämpande själar där ute, ser jag. I förrgår tillexempel, då var det in 15 stycken och tittade - även fast jag inte hade skrivit nåt nytt - men det är bra - lev på hoppet, gör det.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, för det hinner ju hända en del på en vecka liksom.. I torsdags träffade jag Kristin för sista gången på sex veckor iaf. Hon är i Thailand nu, och kommer att se ut som en pepparkaka när hon kommer hem. Vilket as.

I fredags for jag till Ramsjö och firade Ida. Hon fyllde 20 i förrgår, så vi firade lite i förväg. Jag, Ida, John och en viss Emmah från Östersund. Trevlig kväll. Dagen efter var vi helt utslagna. Och jag som hade världens lugnaste kväll också, förstår inte. Drack kanske två glas eller något, men jag var helt död dagen efter. Åkte hem typ vid fem kanske. På kvällen var jag med Marie. Vi var till Fredrik & Emma som hade fest, vi var dom enda nyktra och efter ett tag for vi hem till mig. Pratade skit om puckon, och kände oss tacksamma över dom liv vi har nu. For tillbaka till Fredrik & Emma, och sen for jag hem och la mig då dom åkte till Färila igen. Lars kom inramlandes fem på morgonen. Den ni.

Ja, vad har hänt mer? I förrgår (onsdag) var Ida & Nathalie till Ljusdal. Så då var jag med dom, vi gick runt i en massa affärer typ och jag köpte en ny parfym. Igen. Underligt. Och så fikade vi med Esbjörn. Haha.

Igår var min käre mor hit med. Vi va på bilbesiktingen, sen va vi o handlade garn och så fikade vi och gick på Kardemumma. Sen for hon hem.

Sen finns det väl inte så mycket mer att berätta, antar jag. Om två timmar är jag nog i Färila och tränar, det känns lite sådär. Jag börjar bli sjuk känner jag. Lars har varit hemma nästan hela veckan och varit sjuk så jag skyller på han. Efter träningen och duschen och så så beger jag mig till Lillhaga har jag tänkt. Najs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0