Straffet

Jag har ingått ett inre kontrakt typ, och straffet jag har är att varje gång jag bryter mot det måste jag gå runt Kyrksjön dagen efter. Så nu är jag precis hemkommen efter en tur runt Kyrksjön. Höhö. Ett väldigt bra straff, om ni frågar mej. Haha. Vissa brukar ju ha en promenad som typ belöning eller nåt, men nej, inte Elin. Här är det straff som gäller. Phöö.

Men skönt var det, det är jättefint väder ute. Det är exakt 0.0 ute och solen skiner. Underbart :)

Nu ska jag ta en dusch och göra mig lite anständig så jag kan bege mig ut i civilisationen. Ska träffa Johanna och så ska vi gå på Finess o käka semla, är det sagt. Det har alltid varit lite av våran dag det, på nåt vis. Och igår frågade jag om hon hade käkat nån semla och då hade hon helmissat att det var fettisdagen. Dåligt. Höhö. Men det ska vi ta igen idag. Det är lite tradition att vi äter semla tillsammans. Huua, så himla gott. Fattar inte dom som inte tycker om. Det måste vara nåt fel på dom, ja det tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0