Kristin

Känner som så, att nu får nog Kristin ta o komma hem.

Vissa dagar tänker jag inte så mycket på att hon är borta, men många dagar känner jag typ att jag ska ligga och pussas och kramas med henne första natten hon sover hemma. Det känns nästan som att vi är tillsammans ibland när jag tänker på att jag saknar henne, och då känner jag mig helt sinnesrubbad. (Och det borde jag göra också) Haha.

Men jag tror fan inte att vi varit ifrån varandra i över sex veckor - typ sen jag föddes. Rätt underlig tanke. Men ja, det är bara 18 dagar tills hon kommer hem iaf. Och då blir det en massa catch-up. Kan jag lova.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Men Elin! Ja, lite sinnesrubbad ar du nog allt, haha. Men snart kommer jag hem, vet dock inte om jag har nan storre lust att ligga och pussas och kramas, men man vet ju aldrig, haha ;p

2009-02-26 @ 14:08:08
URL: http://majakristin.blogg.se/
Postat av: hannie

Hehe, snygg bild :) en jag tycker inte du ska jobba där om det är lönlöst. Väldigt dåliga villkor isf. Köp sven! DOit.

2009-02-26 @ 18:08:02
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0