Kårböle

Nu är jag hemma i byn igen. Idag har ja gvarit med Ida. Hon skulle till tandläkaren och laga igen så jag hade Nathalie medans. Sen uträttade vi en massa ärenden som vanligt och så tog hon bussen hem halvfem. Lika trevligt som alltid tt ses. När jag kom hem ringde jag faster, tänkte höra hur det hade gått i tisdags. Hon bjöd över mig på mat, så jag for dit o åt. Lyxmat. Mycket gott. Det tackar man så mycket för. Sen for jag till Färila till marie. Gick in i kanske 20 minuter på sin höjd, lämnade bilen där, gick till bussen och for hem till byn. Och här är jag nu. Har tittat på På Spåret (Filip och Fredrik åkte ut, rackarns osis), en halvtimme av Lets Dance och Hjälp! Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 22.25 så man får reda på vem som åker ut Lets Dance. Hoppas det blir Kitty, för henne gillar jag inte riktigt..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jaa, jag var ju hemma vid jul, men hann inte träffa så mycket folk då.. Skulle ju umgås med familjen och släkten en massa. :) Vi ska flytta till Horsens, staden som Rasmus pluggar i. Hur går det för dig med allt?

Jag vet inte när jag kommer hem igen.. Det blir nog inte innan april.. Jag kommer hem den 17-18 iaf för då ska jag dansa i Sundsvall. :D Hoppas iaf att jag kan vara lite hemma också innan, beror ju på om jag fått nytt jobb och om jag får semester isåfall.

2009-02-13 @ 23:23:56
URL: http://gladiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0