Hudikdag

Idag har jag varit med min böna Marie. Vi for till Hudik och spenderade lite pengar. Jag köpte bara vettiga och genomtänkta saker, skulle jag vilja påstå. Det känns bra. När vi kom hem därifrån satt vi hos mig ett tag och sen när Marie skulle åka hem o äta så följde jag med för jag ville inte sitta här själv och fördriva kvällen med att göra ingenting alldeles själv. Så vi åkte till Färila och gjorde ingenting istället. Väldigt, väldigt trevlig dag. Jag och Marie är liksom the shit, på något sätt. Ett bra team. Det är bra. <3

Imorrn ska jag, mormor & morfar till Bollnäs för morfar ska operera knät. Känns skönt, för han har haft ont länge nu, och det kan verkligen inte vara något vidare. Jag är glad att han äntligen fått operationstid. I vilket fall borde jag verkligen lägga mig nu om jag ska orka upp imorrn. Ska ta och borsta tänderna nu och sen fara till Lars o lägga mig. Han kommer ju till och med hem snart. Det är ett tecken på att det är dags att sova, för han kommer hem sent jämna veckor.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Haha, sot du ar! Men tiden gar sa jakla snabbt sa snart ar jag hemma igen! Hur ar allt hemma da?

2009-02-17 @ 06:12:50
URL: http://majakristin.blogg.se/
Postat av: Kristin

Fortsatt jobba pa din lista :) Jag vill ha all info nar jag kommer hem, haha :p Vi landar i Sverige den 15de mars, kommer till Ljusdal den 16de. Star du pa perrongen och vantar pa mig da? :) Forresten, ar det nan som vattnar mina blommor..?

2009-02-17 @ 11:12:39
URL: http://majakristin.blogg.se/
Postat av: Lady Dahmer

var du som vill ha hjälp med bloggdesignen? if so -- säg till i min blogg. Och lemme know vad du har för tankar. osv.

2009-02-18 @ 11:09:47
URL: http://ladydahmer.blogg.se/
Postat av: Lady Dahmer

jag håller på med en design nu (brukar göra för skojs skull)--- den är grön, mossigt ljusgrön. headern blir med blommor och gräs. är du intresserad eller har du nån annan preferens? jag kan visa upp det jag har nu?



sen vill jag ju givetvis veta om du vill ha nå bilder på dig själv med osv (jag retusherar fint om du vill) eller familj? och namn på blogg och ev. motto. Skicka bilder till min mail omedelbart i så fall.

2009-02-18 @ 11:52:52
URL: http://ladydahmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0