Partyhotell

Igår var jag och Kristin till Hudik. Hämtade ut passet, och så handlade jag födelsedagspresent åt Nathalie som blir ett i september :) Sen blev det lunch på Jambo och sen åkte vi hem. Vi for till Nore och lagade mat, köttbullar, potatis, brunsås och lingonsylt. Sen efter vi hade tvingat Lars att titta på Simon & Tomas (han hade lätt velat se CSI om inte Kristin varit här) så var vi helt nerklubbade, så då skjutsade jag hem Kristin och sen blev det framstupa sängläge.

Idag insåg jag att gardinerna jag sydde hos faster är för långa.. Jag blir så trött! Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, om jag ska sy igen eller om jag måste sprätta upp hela skiten, orkar inte riktigt fundera på det heller. Haha. Så himla typiskt att det blir dålig när man ska försöka vara ambitiös :P Måste ta tag i det till veckan..

Sen så har jag varit med Hanna idag. En planeringsdag inför Europatrippen. Mer saker är bokade och mycket mer är planerat. Ska boka ännu mer på söndag hade vi tänkt.. Lika bra att boka alla resor har vi kommit fram till, dumt att man blir låst, men det vore jobbigt om vi inte tog oss vidare. Haha. Så blev det lite felbokning på vandrarhemmet i Tyskland. Vi bokade och sen insåg vi att det verkade vara värsta fpartyvandrarhemmet. Det stog en massa om krogar och roligt uteliv och blabla. Och så låg det i "gamla club.. nånting". Det måste vi justera. Ingen höjdare att bo på ett festhotell när man själv inte festar. Haha. Även att vi tänkte sova i en sovsal och jag vill inte vakna typ fyra på morgonen av att en massa fyllskallar ramlar in från krogen, ehm, nejtack. Men det ska nog gå att fixa :)

Och så kom ju Felicia idag å :) Eller ja, Lars åkte o hämtade henne. Och imorrn ska v till Oppli till faster & Kent. Det blir nog treligt :) Inte för att vi har hörts nåt om det idag, men jag förmodar att vi fortfarande är inne på samma spår. Haha. Får ringa dom imorrn :) Roligt för Felicia och Lovisa att leka med varandra också, dom kom ju så bra överens sist vi var där :)

Nej, nu ska jag nog joina Lars framför dumburken. Keep in touch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0