Onödigt inlägg

Godmorgon! (Nog för att jag varit vaken i 45 min, men ändå..) Jenny sov ju med mig inatt och idag ska vi åka till Hudik o fixa pass. Erik har körlektion i Ljusdal och är klar strax efter elva, så vi åker då så kan han åka med också.. Justnu står Jenny och sminkar sig och själv sitter jag och gör mest ingenting. Ska nog ta o äta lite frukost nu i vilket fall.. Efter det känns alltid allt lite bättre :P 

Inget regn här heller, jag har förstått att det är många som har dyblöta gräsmattor men här är asfalten väldigt ljusgrå, men än är ju inte dagen över.. Bara att hålla tummarna för att vi slipper.. (Fast det kan ju gärna få regna här medan vi är i Hudik.. Hähä.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0