..en månad senare

Håhå, nu var det lite mer än en månad sen jag skrev här. Snacka om inaktiv! Det har ju givetvis hänt en massa, men det orkar jag ju inte ta nu, då skulle jag ju få sitta här hela natten. Haha.

Idag kom vi hem från stugen iaf. Jag, Lars, Marie & Jonas paddlade dit igår och sov där. En massa skratt, prat och kortspel. Vi hade det verkligen hur trevligt som helst så det måste göras om snart igen :)

Imorrn är det jobb. 12 till stängning. Efter det ska jag hämta Jenny i Korskrogen efter hennes fotbollsträning, sen far vi till Ljusdal och på tisdag ska vi till Hudik o fixa pass. Jag & Hanna ska åka ut i Europa med start den 3e september. Blir borta i en månad och vi hade tänkt att starta i Tyskland, sen åka vidare mot Polen (Krakow, Auschwitz), sen Ungern, Italien, Frankrike och Irland. Sen Sverige igen. Hoppas det blir kanon. Flyg till Tyskland den 3e och därefter en massa jäkla tåg. Hoppas på bra väder och så med (dock inte för bra..)

Lars ligger och tittar på en film nu. Fantastic 4. Nån rymdfilm, jag är ju inte så mycket för sånt så jag tänkte ta tag i dethär igen istället.. Haha.

Märkte för ett tag sen att jag har nog stukat foten, är blå på fotleden plus att det gör ont när jag går på den. Så nu är det ganska synd om mej :) Haha.

Nej, nu ska jag gå o koka pasta till matlådan imorrn. Både riset och quinoan var ju slut! Eh, typiskt. Men det är bara till att köpa nytt imorrn :)

Hej hopp.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hahaha. Jag tror datorn blev chockad av att vara tvungen att visa ditt inlägg. Han laggade som fan. Men eftersom det var en hel jävla månad sen sist så förstår jag honom. Jag höll då på o ramla av stolen ja o :P

2009-08-09 @ 23:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0