Städat

Igår åt vi grillat. Det var gott. Lite somrigt.

Fick för mig att jag skulle städa igår också. Så jag dammsög i Felicias lekrum, tog ut mattorna och ruskade och hade mig. Fy vad fint det blev där. Rent och fint. Sen städade jag på toan. Torkade av allt som fanns att torka av, gjorde dock inget med golvet, men det blir väl nån dag det med. Jättefint blev det. Det kändes mycket roligare att borsta tänderna sen. Och sen lära jag ju dammsuga teverummet också, kändes fel att ha det nystädat på i två rum men inte det rummet man skulle vara i.. Torkade teven och lite sånt. Huua, jag känner mig nästan lite för duktig. Det är ju inte ens jag som bor där, liksom. Lars borde vara tacksam som har en sån snäll tjej som älskar att städa. (Hm? - Sitter här och tittar uppgivet på mitt eget diskberg. Kände att jag ljög lite. Älskar nog inte att städa, trots allt. MEN - det är skönt när det är rent och snyggt.)

Idag ska jag träffa Hanna. Härligt! Det var inte igår.

Och i eftermiddag, vid fyra - är det möte igen med några stycken ur gänget som vi var i Järvsö med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0