Resumé

Har väl inte hänt så överdrivet rafflande saker sen sist, jobbade som sagt i helgen. På lördag-kväll var det Earth-hour. Då satt jag här med tända ljus och sen åkte jag till fastr & Kent och var där inpå sena natten. Lars ramlade in på morgonkvisten. Kanske halvfyra.

På söndag jobbade jag igen och på kvällen va det bara teven som gällde, typ.

På måndagen var jag iväg o klippte mig, sen for jag till Marie. Så följde hon med mig till Ljusdal och sen kom även Kristin. Hängde med dom hela dagen, och på eftermiddagen for jag & Kristin hem till byn.

På tisdag morgon bar det iväg mot Östersund. Skulle skjutsa mormor på sjukhuset, Kristin följde med. Vi gjorde stan medans hon var på undersökning. Åt på nachosstället och mötte upp Jyothi en snabbis. Dock tror jag att nachosstället gör sig bättre på sommarn. Sen for vi hem när mormor var klar, när vi kom hem till Kårböle följde jag med Kristin hem och åt där, va väl där ett tag. Trevligt. Det är ju inte så ofta man hänger där nuförtiden vill jag mena.. Sen for jag hem till Lars. Pratade. Sov.

Igår vaknade jag av att Astrid (Lars mamma) kom in och skulle fortsätta måla i trappen. Klev upp och for hem och åt frukost. Sen for jag till Färila, hem till Marie en sväng. Sen bytte jag bil med mamma och for hem till Emily, hon hade FF. Höhö. Hela veckan. Trevligt att träffa henne, det blir inte mycket av det nu för tiden. Pratade. For hem till Marie igen o hämtade henne, åkte till Ljusdal, va på Dollar, va på syaffärn o köpte tråd. Umgicks. Sen for Marie hem, och jag for till Lars. Då var klockan rätt mycket, kanske sex eller något. Jag & Lars for och handlade. Lagade tortillas till middag. Åt. Såg teve. Sov.

Idag har jag bara varit o handlat och ätit frukost. Yes. Får se vad som händer idag, skulle ha varit till optikern och hämtat ut en lins som har kommit. Men vi får se om det blir idag eller nån annan dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0