Nore, Tallåsen, Färila, Kårböle, Ängersjö

Igår var vi ute i solen och gassade hela dagen, jag & Lars. Eller ja, jag gassade - han arbetade och var duktig. (Brände mig hur mycket som helst, men det var det värt) Flyttade en buske, planterade om, krattade. Sen grillade vi och åt ute. Superhärlig dag med underbart väder! På kvällen for vi till Henke i Tallåsen. Det var jag, Lars, Henke, hans mamma och pappa och Erik Wigh och Johanna. Sen åkte vi hem och la oss..

Idag var det inte alls lika skönt väder. Blåsigt och kallt. Hade det varit vindstilla hade det bog varit skönt.. Henke kom en sväng och skulle titta på Lars slutsteg till ljudet i bilen, det var tydligen trasigt på nåt vis & vänster - är ju inte så insatt.. Sen kom Lars bror Johan med, så vi satt och tittade på när Henke och Lars fipplade med bilen.. Sen for Johan och Henke. Vi gjorde inte så mycket och sen for Lars till Hybo och hämtade nytt ljud till bilen..

Sen for vi till Färila och hämtade upp Jenny efter konfirmandträff, sen åkte vi vidare till Kårböle. Hoppade in i gula faran och for vidare med mamma och pappa till Ängersjö. Middag hos mormor och morfar. Flötgröt och grejer. Gott! Va där ett tag, bar lite utemöbel och staket. Lika trevligt som alltid att träffa mormor och morfar! Sen for vi hem till Kårböle igen, och jag och Lars åkte till Ljusdal lite senare.

Nu är Lars ute och kopplar in ljudet i bilen. Hör dunkadunka genom fönstret så jag antar att det går bra.. Jag skulle titta på Van Veeteren, men jag har redan sett den. Ska titta vidare ändå, för det var ett tag sen jag såg den så jag kommer ju inte ihåg allt - och sen finns det inte så mycket annat vettigt att titta på heller för den delen..

Vilket väldigt rabbel det blev i dethär inlägget, noll känsla som det känns, men ni vet lite vad jag har gjort sen sist då i alla fall.. Haha. För ni var nog väldigt nyfikna :P Haha.

Tillbaka till teven.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag åt också flötgröt igår, haha :D

2009-04-27 @ 12:02:45
URL: http://majakristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0