Kläder

Bytte om nyss, till myskläder. Men jag ska nog byta om igen. Det kändes inte bra dethär. Ska ta andra myskläder istället. Haha. För nu har jag ett linne som jag nästan aldrig använder och använder jag det nu så kommer det hamna i min klädhög bredvid teven där jag lägger kläder som är använda men inte så använda att dom ska tvättas. Och då kommer det att ligga där hur länge som helst. Det är ju bättre att jag tar kläder som ligger där. Mitt mål är ju faktiskt att få bort så mycket kläder som möjligt från dendär högen innan jag tar något från garderoben. Så, så får det bli.

Så nu vet ni. Jag vet att ni inte brydde er så mycker i dethär, men skyll er själv när ni läser och tror att jag ska ha nåt vettigt att skriva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0