Huua

Huua, klockan är elva. Kanske borde sova. Felicia är väl uppe med tuppen imorrn i vanlig ordning kan jag tänka mig.. Jobbigt att kliva upp. Imorse hade jag en riktig sovmorgon, det var väääldigt skönt! Hoppas det är fint väder imorrn och att det inte är punka på Felicias vagn fortfarande (vilket jag skulle tro att det är). Annars kan vi gå in på köpingen för att fördriva tid, handla bröd och morötter.. Men, blir nog troligen inte nåt av med det kan jag tänka mig.. Skulle chansa på att punkteringen inte är lagad.

Nej, nu ska jag bre mackor åt Lars som han ska ha med sig på jobbet (nej, jag brukar inte göra det, det är första gången bara för att han var så trött, snällt av mig - haha), sen ska jag borsta tänderna o lägga mig, typ. Blir nog bra..

Kommentarer
Postat av: hannie

hehe, ja jag kände mig populär där ett tag, men sen sprack det :) nja, alltså, dryga 300 ner och dryag 400 hem var det jag tittade på. Och det är ju inte direkt billigt..

2009-04-30 @ 00:05:46
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bre mackor åt karl, vuxet Elin, mycket vuxet. Haha :)

2009-04-30 @ 13:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0