Förankringskonferens

Igår var det jobb igen. Sista dagen på ett par dagar. Jobbar på torsdag igen.. Stängde med Vickan. Gick bra. Men iblend blir man bra irriterad på folk som går runt i affären och tar det skitlugnt även fast klockan är typ fem-tio över åtta.. Usch! Jag kan förstå om det är turister som inte vet, men alla i kommunen vet att Delins stänger ÅTTA - ingen annan tid. Inte sju. Inte nio. Inte kvart över åtta. DELINS STÄNGER ÅTTA!

Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade i Nore. Satt vid datorn lite och käkade frukost o så. Sen åkte jag hem. Fixade i ordning mig för dagen, och nu sitter jag här.. Väntar på att klockan ska bli två så Johanna kommer, typ. Sen klockan tre ska vi upp på gymnasiet på möte om en förankringskonferens med några ur Kramsta-gruppen.. Får se om vi blir ensamma idag med. Haha. Men det tror jag inte. Det var fler anmälda till denhär gruppen..

Men - först kommer Kristin, hon är påväg nu.. Det gäller att vara poppis vettni..

Pues.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0