Facebook

Igår jobbade, det gick bra, men dagen kändes väldigt lång. Käkade lunchlådan hos Marie i vanlig ordning. Skönt att gå dit o komma ifrån jobbet när man har lunchrast.. Efter jobbet for jag till Kristin och umgicks, käkade chips och såg film. Trevligt värre :)

Idag har jag hunnit med att möta upp Erik på köpingen. Han mellanlandade mellan bussen från Kårböle och den till Hudik. Vi va på Fifty och skoaffärn. Fanns inget åt Erik. Tur att man inte är kille, snacka om världens sämsta utbud på kläder och skor. Herregud. Men jag hittade en skitsnygg jacka på Fiftys herravdelning åt mig själv, förbannade skit att jag inte har pengar nu.. Precis en sån typ av jacka som jag skulle behöva. Typ vindjacka. Och skitsnygg. Men det fanns bara en S kvar, och den är nog borta när jag har fått lön, kan jag tänka mig..

Ska åka o jobba sen. Börjar halvtvå, så jag åker ett, om trekvart alltså. Funderar på om man ska ta o skaffa sig en Facebook. Känner mig väldigt gammaldags när mamma till och med har en. Haha. Anton (Olsson) har klagat på mig att jag är som en 60plusare som inte har Facebook, jag har inte hållt med. Men nu har mamma skaffat en. Och inte jag. Tror jag måste fixa en nu, annars kommer ju mamma ha mer koll på vad som händer än vad jag har. Vilka som är tillsammans och inte, såna grejer. Det känns lite fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0