Delins

Igår jobbade jag. Efter det for jag till Faster, Kent och Lovisa. Lika trevligt som alltid! Det är skönt att komma dit o bara vara liksom. Prata, äta, mysa. Typ :) Sen for jag hem och lagade matlådor sen for jag till Lars och sov.

Idag råkade jag stänga av väckarklockan och vakna en timme senare(!) än vad det var tänkt. Skapligt stressigt men jag var på Delins ett par minuter innan jag började iaf. Vilken tur! På lunchen var jag hem till Marie, som igår. Nice :) Skönt att få komma bort från Delins på luchen så man får lite omväxling.. Har varit mycket folk hela dagen, hujedamig. Och stängning hade man med med Margit & Mathilda. Det var folk som handlade säkert till kavrt över åtta eller nåt, sånt uppskattas inte. Men det gick bra och vi va klara med allt halvnio iaf :)

Nu sitter jag här, har käkat lite macka. Ska ta en dusch och sen vill jag mysa i sängen framför en film bara. Känner mig slut. Men det går ju givetvis inte eftersom min teve inte fungerar. Då blir man lite besviken. Kanske ska se film på datorn, men det är ju inte samma sak. Huua.

Funderar på att avinstallera LimeWire och µTorrent från datorn också, nu när det har kommit en ny lag om att ladda ner saker. Den är lite skrämmande, och jag undviker helst att åka dit. (Iofs mest synd om Thomas som står på bredbandet. Höhö.) Men när man har programmen är det så lätt att "bara ladda hem en endaste liten låt" - typ. Hm, värt en funderare.

Funderar på att köpa ett USBminne på Dellan i veckan med. Kostar typ 250 eller nåt och det är på 16 gb. Då skulle man kunna lägga över alla bilder och all musik på det så man har en backup. För det har jag inte nu, och jag skulle gråta floder om allt skulle försvinna. Minst sagt!

Men - nu kallar duschen!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ta med dig din trasiga TV hem till oss i helgen och byt mot den gamla som står här som funkar... Bara ett förslag.

2009-04-10 @ 17:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0