Cantaloupe

Nu har jag precis ätit två Cantaloupe-skivor. Melon alltså. Det kändes friskt. Innan det duschade jag. Rakade benen och filade fötterna. Nu är jag som en ny människa. Dock tog mitt balsam slut efter världens minsta klick. Och jag hade inte en enda flaska med nytt balsam, hade däremot typ fem schampoflaskor och fyra tvål eller nåt. Men inget balsam. Då blir man lite trött på sig själv! Ska nog krypa ner under täcket snart känner jag.

Och Lars, han är i Hedsta han. Han ska sova hos sin far för imorrn är det ju Långfredag och då ska dom väl upp tidigt och supa skallen av sig hela högen kan jag tänka mej (som resten av norrlands befolkning, typ). Har aldrig förstått mig på dendär traditionen jae, men det kan ju dom få roa sig med :P Tytyty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0