Vatten

Ni minns väl kanske att jag nämde förut att mitt avlopp i duschen är lite off track. Här har ni bildbevis. Har ritat lite fint i Paint också så ni verkligen ser hur mycket vatten det är. Och då menar jag inte ett tunnt vattenlager som torkar lite fort. Utan nu snackar vi vatten som i vattenpölar, som i rinnande vatten. Så när man duschat färdigt så måste man stå o vänta på att det ska rinna undan.

Vill också poängtera att jag inte är en långduschare. Jag duschar på ungefär tio minuter eller nåt och ändå är halva rummet fyllt. Mitt badrum hade nog varit en pool om jag hade stått en timme. Det hade varit kul. Då hade man kunnat ha poolparty på min toa. Tufft.

 Help me?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar:

Ja det var riktigt kul :) Tusan vad vi skrattade :) <3

2008-09-23 @ 11:38:19
URL: http://johannateresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0