Sista Ljusdalsdagen innan Borås :)

Idag var sista Ljusdalsdagen innan Borås. Jag känner lite separationsångest. Haha. Men det är bara för att det är natt, och jag gillar Ljusdalsnätter på något vis. Dom är mysiga. Imorrn kommer jag vara glad över att få fara iväg ett tag och att få träffa min Hanna, för hon är så jäkla bra så man nästan blir rörd. Haha. Vi pratade i telefonen och kom fram till att jag troligen blir där i en vecka. Kanske blir bilfärd på onsdag eller torsdag. Vi får se.

Idag har jag tvättat en massa. Nu är allt rent utom ett rött linne och ett par trosor. Skönt! Yes :) Trodde jag skulle sitta hemma och tvätta hela dagen, men så blev det inte. Faster ringde mitt på dagen och så kom hon och Lovisa och hälsade på, det var mys. Jag fick en kladdkaka av henne. Snällt. Och gott. Har ätit halva nu.

Sen när dom skulle gå så kände jag lite separationsångest även där så jag följde med dom till Lillhaga. Lånade fasters bil och åkte och tvättade när det var dags. Det var snällt av henne att låna ut bilen så jag slapp sitta hemma. Bah, ja, jag älskar att vara med faster och Lovisa. Jag tror inte att det finns nåt mysigare faktiskt, det och Kårböle. Släkten är bäst! Verkligen. Jag fick en bra släkt och det är jag glad för :) Åt mat och sådär hos dom, göttans. Busade lite med Lovisa och hade det allmänt trevligt och mysigt. Det gillar jag. Gick hem kring halvsju, för jag kände att det var dags för packning.

Planerade apbra och jag har hunnit allt jag skulle hinna, det hör ju inte till vanligheten. Har fixat musik på mp3n och packat allt. Jag tror åtminstone att allt är med, eller hoppas.

Och imorrn vid tio åker jag. Närmare bestämt 10.14.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nämen nu tror jag väl. Mår Elin riktigt bra? Har nog aldrig varit med om att du gjort någonting så pass långt i förväg, haha ;P :)

2008-09-25 @ 22:17:07
URL: http://johannateresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0