Mannen som talar med hundar

Sen sist har jag åstakommit lite matshopping. Sen kom Kristin, vi pratade lite om livets bekymmer och sen for hon med bussen hem till byn halvåtta. Jag kollade lite på Mannen som talar med hundar (dödsbra program) och sen kom Frida, och sen kom Anton. Sen har jag varit med dom lortarna hela kvällen och nu sitter jag här. Har precis käkat tårta. Hahaha. Så jäkla gott!!

Men i vilket fall så tänkte jag säga en gång till att Mannen som talar med hundar verkligen är ett skitbra program, även fast jag inte är så överförtjust i hundar. Men alltså den kaarn utför ju nästan mirakel. Idag hade han sitt svåraste fall, så det var ju lite spännande. En helt galen hund, men såklart så blev den ju bra i slutändan. Ja, kollar ni inte på det så måste ni börja, går på 4+. Han skulle man nästan ha gift sig med så kunde man bo där med han och hans en miljon hundar (typ) - synd att han redan har fru dock. Och barn. Haha.

Men han är fortfarande bäst :)


Kommentarer
Postat av: LacaZina

Du är den största lorten som är BESEGRAD!!!! Mohaha!

2008-09-09 @ 11:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0