Lilja 4-ever

Idag är Hanna på skolan igen. Så jag sitter här och gör mest ingenting. Imorrn kanske jag hittar på nåt själv när hon är borta, det är inte direkt överväldigande kul att sitta här. Men det funkar :) Laddade hem Lilja 4-ever med, för den har jag inte sett än. Haha. Snacka om efter man är. Men nu har jag sett den. Själva historian är ju hemsk, med en sextonårig tjej som blir invaggad i att hon ska få åka till Sverige med en kille hon träffat, som verkligen verkat helylle. Men så åker hon själv och blir såld som hora. Det läskiga är ju att det inte direkt bara är film, det händer ju på riktigt.. Menmen, själva filmen var väl inte sådär jättebra egentligen, men ja. Helt okej. Men nu har man sett den iaf, det är ju bra :) X antal år senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0