Kunde inte låta bli

Jag var bara tvungen att ladda hem det sista avsnittet av So you think you can dance. Har dock inte sett det än, men om Joshua vinner så betyder det att jag har väldigt bra smak och öga för såntdär. Hahah. Imorrn har jag att titta på hela dagen. Håller på o fixa hem Shaun of the Dead med, en film som jag vill se, så den ska jag se imorrn - är det tänkt iaf. Sen så ska jag se So you think you can dance finalen och sen känner jag faktiskt att jag vill se Lilja 4-ever igen. Jag kände mig som en dålig människa efter det att jag skrev att filmen var "okej" - för när jag har tänkt lite nu efteråt så känns den bra. Så då tänkte jag att jag skulle kunna se den en gång till iaf innan jag beger mig hem till skogarna igen. Yes.

Nu sitter Hanna och ritar sin fjärdedelsskala igen, som alltid. Haha. Men hon är nog snart klar som jag har förstått.

Kan ju berätta lite random saker i brist på annat. Igår när vi var till Knalleland så va vi in på Lagerhaus (givetvis!) - och där hittade jag världens mysigaste filt. Nu menar jag inte världens mysigaste som i "väldigt mysig" utan som filten av alla filtar. Hade jag haft ett jobb så hade jag lätt köpt den eftersom löningen kom nyss. Det var världens mjukaste päls på ena sidan och på andra sidan var det fleece. Den var verkligen "to die for" - men den kostade 400 spänn, det var lite dumt. Annars hade jag lätt köpt den. Men där har ni ett julklappstips iaf. Mysfilten på Lagerhaus. Och vinglas vill jag ha med.

En annan random sak är att inatt sov jag utan höstmedicin, det var ordentligt. Jag har hostat hur länge som helst nu som det känns. Det underliga är att jag inte ens är förkyld. Jag har bara hosta. Och svinkoppor (som vanligt!) Haha. Det låter äckligare än det är, för alla vet ju faktiskt inte vad svinkoppor är. Men det vet jag. Är det nån som vet det så är det jag. Haha. Det började i ettan på gymnasiet då jag fick världens svinkoppekaka i ansiktet. Där har det aldrig kommit tillbaka - och det är jag glad för. Men jag har det på ett och samma ställe nu säkerligen varannan eller vartredje månad. På exakt samma ställe. Jag undrar varför det blir så. Är det någon som vet så kan ni ju berätta. Haha.

Nej nu har inte jag tid med dethär längre. Och ack vilket onödigt och långt inlägg det blev nu. Men vet ni?

Det gör inget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0