JLL

Igår var en bra dag. Det blev dock ingen bio, men det gör väl inte så jättemycket, fikade hos faster och Kent istället, Frida kom hon med. Så det blev najs ändå :) Haha. Sen när jag kom hem så kom Stefan och hälsade på och sen va det sovdags.

I morse när jag skulle starta datorn så kunde den inte starta och jag höll på o bryta ihop för det stod att jag skulle göra en systemåterställning och det ville jag inte - så jag ringde pappa och var lite halvdesperat och sen när vi lagt på så provade jag att starta datorn igen och då gick det bra. Så nu har jag kört alla säkerhetsprogram jag har så förhoppningsvis mår min lilla darling lite bättre nu.

Idag blir det lek med Kristin, det enda planerade är att vi ska gå på JLL för hon ville inspektera mobiltelefoner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0