Hosta

Natten till idag så hostade jag till förbannelse, vaknade av att jag låg o hostade. Inte roligt, och varje gång jag gjorde det så bytte Hanna sida som hon låg på så jag antog att hon vaknade varje gång med, så jag sa till mej själv att det nog var dags för hosmedicin även fast jag är lite anti mediciner sådär. Gillar inte att ta om det verkligen inte behövs. Men jag tyckte synd om Hanna, så jag gjorde det ändå. När jag nämnde det idag så sa hon att hon inte hade vaknat en endaste gång. Mmmh, typiskt! (Det nya uttrycket med stort U, btw.)

Idag gick jag hemma o väntade på att Hanna skulle sluta skolan, men det var inte lång tid så det gick bra. Sen tog jag bussen in på stan då Hanna slutade, så åkte vi till Knalleland igen. Gick på H&M, Lagerhaus & Myrorna. Inhandlade en kökshandduk att torka disken på. Hoppas det blir gräjt.

Nu ska vi titta på Lilja 4-ever. Andra gången för mig alltså. Finemang :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0