Hejdå Frida

Idag vr det jobb, det gick bra. Jobbade med Fia. Kom hem efter jobbet och var dödssugen på party, men det blev inget av med det och så kom Anton istället. Sen kom Frida en snabbis, hon åker till Norge imorrn. Det är triskt. Men sånt är livet. Anton skulle skjutsa folk så han åkte nyss. Han skulle komma tillbaka men jag är trött så jag lägger mej nog istället. Haha. Fan vad taskigt. Men en annan är ju en arbetande kvinna så det gäller ju att vara utvilad imorrn :) Skulle väl kanske ha försökt att åstadkomma ett varv runt Kyrksjön innan jobbet med, men det blir väl säkert inget av med det heller..

På torsdag åker jag till Borås till min Hanna. Jag längtar som bara den :) Vilket mys. Och på måndag ska jag skjutsa Ida, John och Nathalie på BB på nån koll. Mysigt att träffa den efterlängtade bäbisen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0