Hämtat biljetter

Idag har jag hämtat mina biljetter tills på torsdag då jag åker till Borås. Jag gruvar mig verkligen för alla byten, så virrig som jag är. Menmen, fram kommer jag väl - förhoppningsvis. Marie försökte trösta mej med att vi klarade det i Tyskland så jag borde klara det nu, men det var mest hon som klarade det i Tyskland :P Haha. Synd.

Har laddat hem lite ny musik nu som jag inte får lyssna för mycket på innan jag åker. Måste ju ha ny och fräsh musik på mp3n då jag åker, och hålla tummarna på att jag inte lessnar på en gång.. Jag ska ju trots allt åka i åtta(!) timmar. Böhö. Snacka om att man kommer ha fulladdat med batteri på allt som har ett batteri :P Haha. Men när man kommer fram kommer det ju lät att vara värt det :)

Men ja, är det nån som har tips på überbra musik så får ni tipsa. På en gång. Jag behöver nytt, nytt, nytt! Hörde en jättebra låt på radion igår, men dom sa aldrig vad den hette. Himla dumt. Dumma Radio Ljusdal - haha.

Kommentarer
Postat av: josefine

Musik förgyller verkligen tågresan. jag har massor med bra musik på ipoden just nu, dessvärre även en hel drös mer eller mindre sjukt dåliga låtar också. men nu till de bra!



regina spector - fidelity och on the radio

anna ternheim - shoreline och today is a good day

adele och lykke li är två underbara sångröster med skön musik

kate nash - foundations och moutwash

john frusciante - allt!



jag har även kommit in i en abba period efter mamma mia-filmen. ladda ner en massa abba och njuuuut. lay your love on me är perfekt att springa och gå snabbt till (också kan man låtsats att man är med i en musikvideo) har även en nostalgiperiod med en massa håkan hellström, gnarls barkley (crazy är så skön!) och coldplay.



nu får du tipsa om någon bra låt/artist! :) kram!

2008-09-24 @ 11:58:00
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0