Final

Nu har jag suttit o grinat lite, för nu har jag sett So you think you can dance finalen. Jag var bara tvungen! Och jag blir alltid så blödig när dom grinar på teven så då gör jag också det. Även denna gång. Kan ju inte säga hur det gick, för då skulle jag säkert förstöra nöjet för endel folk, och det är inte meningen. Men, missa't inte. På torsdagkväll går finalen på femman :)

Om en timme ska jag gå till bussen och åka in till stan och möta upp Hanna så ska vi åka till Knalleland igen och bocka av lite rester som inte blev avklarade sist vi var där.. Så det är bra. Synd att det är pissväder idag bara. Regnar stup i kvarten. Inte hela tiden, men den mesta av tiden som det känns. Så är det alldeles grått och trist ute med. Inte skoj.

Vi åker hem på torsdag morgon iaf. På onsdagkväll åker vi till Uddevalla till Frida och Sander, så sover vi hos dom och så far vi fyra hem med bil på torsdag. Yes, så är de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0